Ediţia 2013

ARHITECTURA

 – Locul I – Studentul Anului: Tolomeiu Carles, Facultatea de Arhitectură  și Urbanism Cluj-Napoca, Anul IV

 – Locul al II-lea: Lucian Tofan, Universitatea de Arhitectură și Urbanism “Ion Mincu”, Anul V

 – Locul al III-lea: Cristina Matei, Facultatea de Arhitectura si Urbanism Cluj-Napoca, Anul VI

Mențiunea I: Sergiu Boicu, Facultatea de Arhitectură “G.M. Cantacuzino” Iași, Anul III

Mențiunea II: Alexandra Epure, Universitatea de Arhitectură și Urbanism “Ion Mincu” București, Anul III

 

Temă de concurs: Reinventarea Magazinul București într-un HUB Urban.

Parteneri: WestGroup Architecture, Arhitect Service, Westforth Arhitecture

 

DREPT

 – Locul I – Studentul Anului: Alexandra Bioc, Facultatea de Drept şi Ştiinţe Administrative Timisoara, Anul  IV

 – Locul II: Daniel Petrache, Universitatea Bucuresti, Anul III

 – Locul III: Bogdan Buta, Universitatea Babeș  Bolyai Cluj-Napoca, Anul IV

Mențiune I: Petru Cruciu, Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia, Anul III

Mențiune II: Alexandra Măruțoiu, Universitatea București, Anul III

 

Temă de concurs: Propunerea și motivarea a trei schimbări legislative care să vină în sprijinul dezvoltării economice și sociale a României.

Partener: KPMG

 

ECONOMIE

Locul I – Studentul Anului: Miriam Şerban, Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori,  Anul II

Locul II: Gheorghe Boiciuc, Universitatea Transilvania Brașov, Facultatea de Științe Economice și Administratea Afacerilor, Anul II

Locul III: Dana Ion, Rotterdam

Menţiune I și câștigătoarea bursei CODECS: Tatiana Ursu, Academia de Studii Economice București, Facultatea Contabilitate si Informatică de Gestiune, Anul I

Menţiune II: Sergiu Vlăsceanu, Academia de Studii Economice București, Facultatea de Management, Master Anul I

Premiul acordat din partea unui membru al juriului: Andreea Margarit, Academia de Studii Economice București, Facultatea de Relații Economice Internaționale, Anul II

 

Temă de concurs: Cauzele actualei crize economice.

Partener: CAPITAL PARTNERS

 

JURNALISM ȘI COMUNICARE

Locul I – Studentul Anului: Aura Stan, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, București, Anul III

Locul II: Lucian Talpeș, Universitatea Danubius Galați, Anul II

Locul III: Lucian Bălănuță, Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” Iași, Anul II, Master

Mențiune I: Răzvan Adrian Cârcu, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, București, Anul II, Master

Mențiune II: Laura Cană, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, București, Anul I

Temă de concurs: Imaginea starului TV în contextul promovării de marcă.

Partener: Starcom România

 

MEDICINĂ

Locul I – Studentul Anului: Dana Fătu Universitatea de Medicină și Farmacie “Carol Davila” București, Anul VI

Locul II: Iulia Pop, Universitatea de Medicină și Farmacie “Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca, Anul VI

Locul III: Andreea Mădălina Șerban, Universitatea de Medicină și Farmacie “Carol Davila” București, Anul VI

Mențiune I: Ionuț-Valentin Șimon, Universitatea de Medicină și Farmacie “Grigore T. Popa” Iași, Anul VI

Mențiune II: Andra Dumitrana, Universitatea de Medicină și Farmacie “Carol Davila” București, Anul III

Temă de concurs: Beneficiile utilizării medicamentelor generice.

Parteneri: Actavis și Sindan Pharma

De asemenea, finaliștii categoriei Medicină au primit câte o invitație la Congresul Internațional de Medicină de Urgență din Franța, unde toate cheltuielile de masă și cazare au fost acoperite de către Fundația pentru SMURD.

 

În cadrul Studentul Anului 2013 s-a desfăşurat și un proiect de dezvoltare personală adresat finaliștilor competiției, având ca obiective dezvoltarea personală a finaliștilor unei competiții naționale care îi premiază pe cei mai buni studenți din țară și realizarea unei comunități a studenților de elită din România. Activitățile desfășurate au constat în: Training pe tema Public Speaking (Speaker: Vlad Atanasiu), Training pe tema Improvizație (Speaker: Corina Anghel), Training pe tema Leadership (Speaker: Paul Marinescu), Training pe tema Personal Branding (Speaker: Paul Olteanu). În urma acestui proiect, considerăm că cea mai mare realizare a fost atingerea scopului nostru inițial: formarea unei comunități a studenților români de elită.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>